en
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文
Reserve & Order
03 21 80 15 11
en
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文

Reviews

Average score 2544 Reviews
Service
Atmosphere
Quality/Price
Menus
Lanoy Mathilde noted on Google

Un très bon moment de passer . Nous reviendrons ! (Translated by Google) We had a great time. We'll be back!

3 months ago
Mathis Roche noted on Google

3 months ago
Naxoti noted on Google

Une commande, et 4 heureux :) Très bien servi et très bon accueil Je recommande vivement (Translated by Google) One order, and four happy customers :) Excellent service and a very warm welcome. Highly recommended.

3 months ago
Lydie Maillard noted on Google

4 months ago
Marie Dandois noted on Google

4 months ago
Mélissa Tellier noted on Google

Première expérience chez vous c'etais génial nous reviendrons accompagné de nos famille et amies merci (Translated by Google) Our first experience with you was fantastic! We'll be back with our family and friends. Thank you!

4 months ago
Jules Barthelemy noted on Google

4 months ago
Marcel Dieu noted on Google

Restaurant très agréable très propre. Personnel aimable et sérieux et serviable. À recommander. (Translated by Google) A very pleasant and clean restaurant. Friendly, professional, and helpful staff. Highly recommended.

4 months ago
estelle lefebvre noted on Google

On a passer le réveillon du 31 décembre 2025 Olalala quelle soiree géniale Le repas différent vraiment repas de fete Merciii a darioet son collegue d avoir mis l ambiance sur la piste (Translated by Google) We spent New Year's Eve 2025 there! Wow, what an amazing evening! The meal was different, truly a festive meal! Thank you to Dario and his colleague for creating such a great atmosphere on the dance floor!

5 months ago
annie lelong noted on Google

Bonjour Nous étions présents avec des amis pour la saint sylvestre Manque de places pour danser Karaoké nous n' entendions pas bcp les gens chanter (réglage du son peut être....) Et est-ce le même DJ que l' année dernière ? Nous venons depuis plusieurs années pour la saint sylvestre....un peu déçu d hier soir Mais bon nous reviendrons vous voir 😊 Bonne année à vous (Peut être des soirées à thème seraient bien en cours d année.....) (Translated by Google) Hello We were there with friends for New Year's Eve. There wasn't enough room to dance. During the karaoke, we couldn't hear many people singing (maybe the sound settings were off...). And was it the same DJ as last year? We've been coming for New Year's Eve for several years now... a little disappointed with last night. But we'll be back! 😊 Happy New Year! Perhaps some themed evenings during the year would be nice...

5 months ago
1.5.24